ایفون

برنامه ایفون

ایفون

برنامه ایفون

آزمایشگاه های ۱۰۰ میلیون دلاری اپل

 

 

lab-stargate-chamber-20100715 

 در موازات کنفرانس اپل در مورد مشکل آنتن دهی آیفون۴، وبسایت اپل، آزمایشگاه های فناوری های بیسیم اپل را به نمایش گذاشت.

در موازات کنفرانس اپل در مورد مشکل آنتن دهی آیفون۴، وبسایت اپل، آزمایشگاه های فناوری های بیسیم اپل را به نمایش گذاشت.

این تالار ها که با هزینه تقریباً ۱۰۰ میلیون دلار احداث و تجهیز شده اند و مانند فیلم های علمی تخیلی می ماند، برای تست فناوری های بیسیم مانند وای فای، بلوتوث، سیگنال های سلولار دیتا و حتی جی پی اس استفاده می شوند. این آزمایشگاه ها که شامل هفده تالار بدون انعکاس(Anechoic Chamber) برای شبیه سازی حالت های مختلف سیگنال های مخابراتی است، به گفته ی اپل مورد استفاده ۱۸ دانشمند با مدرک های PhD قرار می گیرند.

lab-facilities-20100715

به گفته اپل، مهندسان این شرکت در طی یک تا دو سال، هزاران ساعت را صرف آزمایش تلفن های همراه اپل کرده اند. همچنید گوشی های اپل در زمان تست، در سر تاسر آمریکا در همه شرایط محیطی، مانند شرایط مختلف جوی، ترافیکی، سرعتی و… امتحان می شوند.

lab-tapered-chamber-20100715

همچنین وب سایت اپل یک ویدیو ی زیبا نیز از این تالار ها در معرض نمایش گذاشته که دیدن آن خالی از لطف نیست! (البته با سرعت اینترنت مناسب) که می تونید در این آدرس هم ویدیو را ببینید هم اطلاعات بیشتری کسب کنید:

نظرات 8 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:17 ب.ظ http://www.maqalat.blogfa.com


سلام دوستان
وبلاگ مقالات
مقالات خواندنی در موضوعات متنوع
علمی، ادبی، موسیقایی، تاریخی، عرفانی، روان شناسی

http://www.maqalat.blogfa.com/

منتظر حضور پرمهر شما دوست عزیز هستیم.

رحیم سه‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:19 ب.ظ http://DLALLALL.MIHANBLOG.COM

سلام دوست عزیز
وبلاگ تو دیدم خوشم آومد بهتره از وبلاگت واسه خودت کسب درآمد کنی خیلی ساده است
با عضویت در اینجا 5 هزار تومن جایزه میگیری و برای هر فروش پورسانت دریافت میکنی
http://www.frotel.com/ads-reg.php?moarref=8932
وبا عضویت در اینجا بنر نمایش میدی و برای هر کلیک 500 تومن میگیری اینم خوبه
http://www.oxinads.com/?a=52674
ببخشید که وقتتون رو گرفتم
هر سوالی بود در خدمتم

به ما هم یه سری بزن

Get VPN سه‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:33 ب.ظ http://www.getvpn.blogfa.com

سلام دوست من . وبلاگ فوق العاده ای داری . چند ثانیه بیشتر وقتت رو نمگیرم : از فیلتر بودن سایت های مختلف خسته شدی ؟ یوتیوب واست فیلتره ؟ فیس بوک واست باز نمیشه ؟ توی گوگل به عنوان یک کاربر تحریم شده شناخته میشی ؟ به شما استفاده از سرویس "وی پی ان" رو معرفی میکنم . برای دریافت اطلاعات بیشتر به وبلاگ من سر بزنید . موفق باشید

Get VPN سه‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:50 ب.ظ http://www.getvpn.blogfa.com

سلام دوست من . وبلاگ فوق العاده ای داری . چند ثانیه بیشتر وقتت رو نمگیرم : از فیلتر بودن سایت های مختلف خسته شدی ؟ یوتیوب واست فیلتره ؟ فیس بوک واست باز نمیشه ؟ توی گوگل به عنوان یک کاربر تحریم شده شناخته میشی ؟ به شما استفاده از سرویس "وی پی ان" رو معرفی میکنم . برای دریافت اطلاعات بیشتر به وبلاگ من سر بزنید . موفق باشید

hossein سه‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:48 ب.ظ http://www.akslar.com

سلام . مطالب وبلاگتون بسیار جالب بود . خوشحال میشم از سایت من هم دیدن کنین . در ضمن اگه براتون مشکلی نیست خیلی خوشحال میشم من رو با نام "برترین سایت عکس" لینک کنین

امیر دهنوی چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:03 ق.ظ http://www.linknegar.com

سلام. دوست عزیزم خوشحالم که وبلاگی پربار دارید . از طرف سایت لینک نگار دات کام مزاحمتون میشم. تو این سایت سیستمی کاملا هوشمند طراحی کردیم که با توجه به پارامترهای کاملا عادلانه که از گوگل دریافت می کند تعداد بازدید شما را دریافت کرده و در گوگل و موتورهای جستجوی دیگه مثل یاهو ثبت می کنه. بنابراین هم مطالبتان در سایت ثبت می شود و هم در گوگل ایندکس میشود و هم اینکه تو کلی وبلاگ دیگه هم به نمایش در میاد حسن این کارم اینه که بازدیدتون بیشتر می شه و می تونین سایت پربازدهی رو مدیریت کنید. شما می تونید به هنگام آپ دیت وبلاگ خود لینک مطلب جدید رو تو لینک باکس قرار بدید تا در مدت زمان کمتری مطلبتون بازدید مورد نظرشو بگیره. برای ورود به جمع ما کافیه ثبت نام کنید و کد لینک باکس رو تو قالبتون قرار بدبد و بعدش لینکهاتون رو ثبت کنید. یه خواهش دیگه داریم اونم این که برای ثبت نام از اینترنت اکسپلور استفاده نکنید و از مرور گرهای دیگه ای مثل فایر فاکس، نت اسکیپ و ... استفاده کنید تا ثبت نام دقیق انجام بشه البته این فقط یه پیشنهاده. قبل از ارسال لینک قوانین رو مطالعه بکنید و توجه داشته باشید که در صورت استفاده از یک لینک در زمان های مختلف سیستم به صورت هوشمند شما را حذف کرده و متاسفانه عضویت تان رو ملغی می کنه که این واقعا برای ما ناراحت کننده هست که دوستی مثل شما رو از دست بدیم. نکته آخر این که اگر به مشکلی برخوردین با ای دی ما تماس بگیرین تا کمکتون کنیم.

iflora جمعه 1 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:14 ب.ظ

سلام.من تازه آیفون خریدم. راستش یه خورده گیجم اما وبلاگ شما کمک بزرگی به من بوده تا حالا.
برای نصب برنامه مطلبتون رو که خوندم یه سوال دارم.
ورژن گوشی من ۴.۰.۱ هست. من داده بودم برام برنامه بریزن اما سر یه اتفاق مجبور شدم restore کنم و همه ی برنامه هام پاک شد و به نظرم ورژن گوشی ام از 3 اومد به 4. حالا من نمی دونم باید ارتقاش بدم که بعد Cydia دوباره ظاهر شه؟ خواهش می کنم جوابمو هرچه زودتر بدین.
--------------------------------------------------------------
بازم از وبلاگ خوبتون ممنون.

iflora جمعه 1 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:33 ب.ظ

من نمیدونم چطوری Cydia رو بریزم تو گوشی...با اینکه ورژن ام 4.0.1 هست..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد