ایفون

برنامه ایفون

ایفون

برنامه ایفون

۱۸ راه عجیب و جالب برای قرار دادن آیفون روی میز!

bread_iphone_dock

این مسخره ترین چیزیه که تا حالا دیدین! اینطور نیست؟!

یک داک (Dock) برای آیفون به شکل یه تکه نان که قسمتی از اون هم کنده شده! واضحه که این داک توسط شخصی خلاق ساخته شده که البته وقت خیلی خیلی زیادی هم داشته!

داک آیفون (iPhone Dock) چیست؟

داک یکی از انواع وسایل جانبی آیفون و آی پاد میباشد که برای قرار دادن آیفون و آی پاد بر روی میز به منظور شارژ و سینک شدن استفاده می شود. این وسایل غالبا با امکانات بیشتر توسط شرکت های مختلف (از جمله شرکت اپل) ارائه میشوند

داک های بسیار بسیار زیادی برای آیفون وجود داره که بعضیاشون تجارتی هستن با کلی امکانات اضافه، و بعضیاشون دست ساز هستن، بدون تکنولوژی و کیفیت بالا! اما همه این داک ها یک کار مهم انجام میدن: آیفون شما رو برای سینک و شارژ، روی میز نگه میدارن!

حالا اینجا میخواهم چند تا از این داک ها رو معرفی کنم که بعضیاشون شاید به کار شما هم بیان!

اینجا شما ایده های تک و گاهی مسخره برای ساخت داک میبینین که حتما نظرتونو جلب میکنه!

۲٫ آیفون سوار بر یک براکیوزاروس!

یکی از ایده های خلاقانه برای ساخت داک آیفون:

آیفون سوار بر یک براکیوزاروس

۳٫ نزدیک تر به طبیعت!

یک داک زیبای چوبی از شرکت Woodtec برای آیفون. این داک از مواد کاملا طبیعی ساخته شده که باعث بیشتر شدن دوام این داک نسبت به داک های معمولی آیفون میشه.

نزدیک تر به طبیعت

حس نزدیک تر شدن به طبیعت در عین لذت بردن از تکنولوژی بالا!

نزدیک تر به طبیعت

۴٫ استفاده از دور ریختنی ها

شما می تونین از چیز های مختلفی که در خانه پیدا میکنین برای ساخت داک آیفون استفاده کنید و در عین حال ظاهر خوبی هم بهش بدین. داک زیر با استفاده از چند CD بی مصرف ساخته شده.

استفاده از دور ریختنی ها

۵٫ خودتان بسازید!

این داک جالب و زیبا رو می تونین با استفاده از این دستور العمل بسازید!

خودتان بسازید

۶٫ یک داک ساده!

ساخت این داک بسیار ساده است! تمام چیزی که نیاز دارین، کمی چسب و یک سوراخ در جعبه آیفونتونه! این داک بسیار ساده است، البته اگه بتونین از جعبه زیبای آیفونتون بگذرین! ;-)

یک داک ساده

۷٫ داک منحصر بفرد دارای ۳ بلندگو

شرکت انگلیسی FoneJackerHacker با ایجاد تغییراتی در دستگاه های تلفن دهه ۱۹۴۰، این داک واقعا بی همتا رو ساخته است. آیفون در قسمت قرارگیری گوشی تلفن قرار میگیرد و درون قسمت بلندگو و میکروفون گوشی تلفن، دو اسپیکر و پشت شماره گیر دایره ای این دستگاه تلفن هم یک اسپیکر دیگر قرار گرفته…

داک منحصر بفرد دارای 3 بلندگو

۸٫ داک با استفاده از دسته بازی sega!

این داک زیبا در واقع یک دسته بازی Sega Dreamcast هست که توسط Jay Hauf تبدیل شده به یک داک برای آیفون! این دسته بازی زندگی جدیدی رو در نقش داک برای آیفون آغاز کرده است!

داک با استفاده از دسته بازی sega

داک با استفاده از دسته بازی sega

۹٫ داکی از لگو!

Steven Combs، یک علاقه مند به لگو، این داک بی همتا که کاملا از تکه های لگو ساخته شده رو معرفی میکنه. این داک قابلیت چرخش از حالت Portrait به Landscape رو داره.

6a00e55225079e88340120a5caee0d970c-550wi

۱۰٫ داک دیواری!

این داک زیبا ساخت شرکت iPort هست که هم ساده است و هم استفاده ازش بسیار آسونه، روی دیوار قرار میگیره و شما آیفونتونو توش “می اندازید!”. این داک دارای ریموت (کنترل از راه دور) میباشد و برای کسانی که زیاد موسیقی گوش میکنند، عالیست!

می تونین از این داک به همراه سیستم صوتی خودتون استفاده کنید و یا از سیستم های صوتی شرکت iPort استفاده کنید!

داک دیواری شرکت iPort

۱۱٫ داک + چراغ آلارم!

این داک زیبا ساخت شرکت Philips هست که در واقع دو محصول در یک میباشد: یک چراغ آلارم (که برای بیدار کردن، به تدریج نور را زیاد میکنه) و یک داک برای آی پاد و آیفون! اگر هم بخواهید که با صدای آلارم از خواب بیدار شوید، می تونین این داک رو روی یک موج رادیو FM و یا iTunes تنظیم کنید.

داک + چراغ آلارم

۱۲٫ داک کاغذی!

نه! اشتباه نمیکنید! این داک واقعا از کاغذ ساخته شده! این راه حل بسیار جالبیست برای صاحبان آیفون که میخوان پولی خرج نکنند و از مزایای یک داک هم استفاده کنند!

داک کاغذی

این هم طریقه ساختش:

طریقه ساخت داک کاغذی

۱۳٫ iStand

این داک را یک پسر ۱۱ ساله به نام Ted Jarvis Ang با استفاده از لگو، برای آیفون پدرش ساخته که در عین سادگی، زیبا و کاربردیست.

۱۴٫ داک + هاب USB و Card Reader

این داک جالب ترکیب فوق العاده ای از یک داک آیفون/آی پاد، یک هاب USB و یک کارت خوان حافظه میباشد. این کارت خوان، از کارت های حافظه SD، MMC و HCSD پشتیبانی می کنه، و هاب USB هم از ۳ ارتباط USB 2.0 پشتیبانی میکند.

داک + هاب USB و Card Reader

۱۵٫ داک برای ۲۰ آیفون!

شرکت Parat Solutions داک جالبی برای آیفون/آی پاد ساخته که میتونه همزمان تا ۲۰ آیفون/آی پاد رو شارژ کنه و یا عملیات Sync انجام بده! مناسب برای کسانی که بیشتر از ۱ آیفون یا آی پاد دارند!

داک برای 20 آیفون

۱۶٫ داک دوقلو

شرکت Dexim نیز داک جالبی برای آیفون ارائه کرده که با اون میشه ۲ آیفون/آی پاد رو همزمان شارژ یا سینک کرد. همچنین نور زیبای آبی رنگ اون در دور قسمت قرار گرفتن آیفون، زیبایی این داک رو دوچندان کرده.

داک دوقلو

۱۷٫ داک با بلندگو و میکروفون

شرکت NewerTech این داک جالب رو ارائه کرده. این داک به شما اجازه میدهد که بصورت کنفرانس، تماس تلفنی برقرار کنید و یا در بلندگو های ۲ وات تعبیه شده در داخل این داک، به موسیقی گوش دهید. تمام اینها همراه با شارژ شدن آیفون شماست!

6a00e55225079e88340120a678fa71970c-500wi

۱۸٫ داک بسیار شیک و زیبای XStand

این داک مورد علاقه منه! این داک بسیار زیبا که الهام گرفته از پایه iMac های اپل هست، ساخت شرکت XStand میباشد که در عین کارایی بالا بسیار ساده و شیک هستش. 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد